söndag, augusti 6

Hälsingegårdsstafetten!

Nu var det gjort i alla fall, roligare än jag trodde fast jag svor ve och förbannelse under min sträcka som alltid- lovade mig själv att aldrig mera ställa upp överhuvudtaget på ett lopp.
Tankar som faktiskt var totalt bortblåsta vid målgång.😂
Jag trodde absolut att jag skulle dö, att mina lungor skulle kollapsa och att benen skulle vika, att magen skulle vända sig ut och in- hur jobbigt kunde det vara? Förklaringen kom och jag hade maxat förmågan rejält. Önskvärt innan start med tanke på dålig uppladdning var att ligga någonstans kring 05:30 per km men jag låg på 04:57 i snittfart!!
Inte konstigt att jag tyckte att det var jobbigt och inte heller konstigt heller att jag mådde illa- så tack till Löpbandet och det lönar sig tydligen att svettas på det och intervaller is da shit! 
Så nu skiter jag i Jantelagen å säger "fan vad bra det gick"✌️


Så här är vi Edsbygympans glada gäng!
Vi gjorde det bra och kan ännu bättre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar