lördag, augusti 5

Fullt upp och ångest!

Nej, jag vill inte jobba!! Usch, jag har inte haft semester klart än för min del har den ju knappt börjat🙄. 
I morgon kl 17 är det kört!!!

Tre fjärdedelar av dagen har regnat bort, den sista fjärdedelen passade vi på att åka ut i skogen för att försöka skrapa ihop lite hjortron- å faktiskt hittade vi en liten hink lagom till två burkar.
Sånt kväll blev det marängsuisse med hjortron👌 Efter den där pizzan då ingen hade orken att  laga till nån mat...



Men till Lunch fick vi kräftor hos mormor och morfar, Noah nöjd och käkade massor! Vi andra lika nöjda och  på tok för proppmätta...

Den där förmiddagen roade vi oss med pusselbygge, inte så mycket annat att göra då det hällregnat oavbrutet.

Nu ska jag ägna sista tiden åt att gruva mig till morgondagen!
Både lopp och nattarbete😳
Uff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar