torsdag, juli 27

Härliga morgon!!

God morgon!
Här är det en tyst och skön morgon med nytt avsnitt av Animal Kingdom som jag har fastnat för, låg vaken till 02 i natt för jag plöjde avsnitt efter avsnitt 😊. Grabbarna sover än (eller ja de börjar röra sig nu..) och det är riktig skönt med de här tysta morgonstunderna.
Igår hade vi en hemmadag, välbehövligt efter de senaste intensiva dagarna. 
Känner att jag måste ha min egna tid om man överhuvudtaget ska vara en trevlig människa och har faktiskt inget behov alls av någon levande varelse bitvis...
Enda nackdelen är det där med barn och att det ska ätas... komma på och laga, helst något som duger till dem... 
Just nu inte roligt alls, inspiration på noll och mat känns just nu som ett stort nödvändigt ont..
Frukt, kan man inte leva på det?
Frågar man mig så kan man det, men barnen, de ska ha riktig mat (såklart)  eller så kan man enligt dem leva på fika och choklad så där går meningarna totalt isär 😂

Fick mig ett intervallpass igår på löpbandet och det kändes kanonbra, inga större problem alls och jag kunde höja hastigheten de sista fem utan att få en föraning om att dö. 
Kroppen kändes pigg och bra och kanske är man nu på rätt spår igen, löpningen varannan dag i blandad form kanske börjar ge resultat och inte ge en nära döden upplevelse varje gång 🤣
Håller sig känslan så här så är mina 4.6 km en väldigt enkel sak- äntligen.
För en här djup svacka tror jag faktiskt jag aldrig har varit med om men kanske, kanske är jag på väg ur den nu då!
Hoppas!
✊️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar