tisdag, juli 25

Bildbomb!


Vinsterna, de ätbara... Bakdags igen månne?!

Mini människan, som fastnade i varje längdkontroll till karusellerna som gick att fastna i. Slutligen fick han ett armband eller rättare sagt "längd-bevis" att sätta på armen...😂





Lilla skruttan hängde snällt med hela dagen!

Få med nyckel på tid, en av Wild Kids grenarna.

Även i dag roat barn på barnens dag, hela dagen i Öjeparken... Lite häståkning, lådbilsrace, småstjärnor, trollkarl och Pettson & Findus show...



Maj gadd! 
Det känns i mina ben och allra helst ryggen att jag har varit mestadels stående i 2 dagar. 
Knakar och brakar i ryggen, känns som kotkompressionerna kommit och förmodligen och säkerligen har jag minskat ca 1 dm😂🤣

And My little darlings...
 De växer och för deras skull kan de få regna på nätterna och vara fint på dagarna.
Kontrollerade mina svampställen som jag numera tydligen kan radera ur minnet...
Anledningen stavas A V V E R K N I N G😖
Så var det med den saken, tur jag har min egen odling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar